fredag den 1. april 2011

Dominostrik


Her er en af mine første kreationer i dominostrik

9 kommentarer:

Janne sagde ...

Flot trøje. Mon jeg nogensinde når til at strikke den?

Birthe sagde ...

Ja mon ikke selvom den godt nok tager sin tid.

Birgit. sagde ...

Er det ikke den du strikkede på til krea møde ved Janne, den er rigtig flot.

Birthe sagde ...

Birgit - jo det var. Den er utrolig lækker at have på så den er allerede blevte brugt flittigt.

MaBaPe sagde ...

Den er rigtig flot.. lige mine farver..pas på den ikke bliver væk, sånt lige pludselig ;O)

Birthe sagde ...

Den er bare blevet så flot. Det er også nogle af mine farver.

Blev garnet blødt el....?

Lis sagde ...

Super flot kreation, kunne altså godt tænke mig at se den på IRL.
Hvad garn har du brugt.

Birthe sagde ...

Jeg tager den med til næste krea-møde.

Lis: garnet er købt gennem Charlotte og skulle svare til Holst garn. Har strikket med dobblt tråd.

Har halvdelen tilbage, hvis der er nogen der er interesseret.

Tina Bloch-Kristensen sagde ...

Hej Birthe

Har lige set din flotte trøje i dominostrik. Er det en du selv har kreeret? Kunne nemlig godt tænke mig opskriften :-)

/Tina